missfia.blogg.se

TJENARE!! Jag är en tjej som är 12 år och älskar sporter!

Hej bloggen.

Publicerad 2013-05-04 23:48:00 i Allmänt,

HEJ BLOGGEN!;)
Jag har som sagtvar inte bloggat så mycket. Men jag hoppas att ni gillar det jag skriver och pratar om.:) Men jag tänkte berätta lite om min familj. Jag har en storebror som heter Nisse han fyllde 16 år idag;) Jag har också en Mamma och Pappa.! Vi har även en hund, som heter Bulten! Vi har också två hästar. En vid namn Flamenco och  en som heter Vanessa. Men sen så är det en häst som jag är medryttare till (hjälper till med tre dagar i veckan.) Och sen jag som heter Fia och är 12 år som älskar att åka skidor, rida,sporta och massa andra saker.! Men jag kommer lägga utt lite saker om mig och vad jag gör om dagarna.!:) Hoppas ni gillar mig.!;) Kram kram.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela